Dagens dag och lite om imorgon...

Tjabba! KOm precis hem. Felux har varit på fotbollsträning i Nacka så jag var i nacka istället...
Jag var även i Sickla innan... Vänta lite, jag tar allt från början. Idag i skolan hade vi lite speciella saker på shemat som sång och nöjesfrågor... Skoldagen var ganska kul. Efter den inte så goda lunchen hade vi idrott (dans!) Kul va?
Sen åkte jag och Filippa till Sickla och jag köpte de här örhängerna.

Det var rea... Men ni svimmar nog när jag berättar vad de kostar (2 kr) =)

Sen åkte jag till Nacka O.S.V...

Imorgon tror jag att jag och Filippa ska åka till  .... GUSTAVSBERSBADET, innan skolan! För imorgon börjar vi klockan 14:00 och slutar 19:30... Men det blir skönt med sovmorgon! =D

Vi ses lite senare ikväll slår jag vad om =) I love You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0