HALV 8 HOS VILMA O FILIPPA

Idag så blir det (DET MÅSTE BLI) Halv 8 hos mig hemma hos Vilma (fast Filippa o Vilma lagar maten tillsammans). Sen kommer Jag, Ika, Moa & Elin och äter =) De ska laga grekiskt... SPÄNNANDE!!

Jag och Ika hade tillsammans för några veckor sedan, det blev succé! Vi lagade:

FÖRRÄTT: Thailändsk räksoppa med curry
VARMRÄTT: Phad Thai med kyckling
EFTERRÄTT: Cocosglass med mangosås!

(förlåt att jag kopierade menyn från din, Ika. Men den var så bra! <3)

GOTT VA??!! =P

Jag ska nog åka till Ulrika nu i förväg och hitta på något skoj! =D

Puuuuuuuusss!!!

Kommentarer
Postat av: ika

Hihi visst var min meny bra!!! Din ide med mangosås var fan bäst!!! Älskar dig kom snart!

2010-04-18 @ 10:00:20
URL: http://iikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0