Streetdance, m.m... =D

Idag  hade vi en jätterolig dag! xD Den började med att jag och Filippa åkte till Gustavsbersbadet och badade, haha! Det var kul. Sen klockan 14.00 åkte vi till skolan och hade lite streetdance. På iikas.blogg.se såg jag precis ett inlägg om att man ska bjuda på sig själv, det gjorde jag inte riktigt då. Det kändes dåligt =( Men det var kul!

Sen åkte vi med skolan till Kiulturama och tittade på en lååång teater. SEn åt vi MIDDAG I SKOLAN =) Lasange! xD
Jag, Moa och Filippa stod sedan i ett café och sålde fika till alla vuxna som var där... (DET VAR ÖPPETHUS ALLTSÅ) Vi slutade klockan 19:00 =) Det var en ovanlig dag. IMORGON är det Valborg! Vi börjar skolan klockan 09:30...

Här sitter jag som en död fisk och bloggar:

See ya!!!< 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0