<3

Hej! I´M SO SORRY! ...att jag inte skrev igår!

I söndags hade jag & Filippa alla <3 dag fest, här kommer lite bilder från i söndags:

Fick det av mamma<3


Fick det av pappa<3





Starke Adolf laget!!! (det bästa)

Hjärtlaget!!! (det näst bästa). Vi hade 3-kamp och det blev 3-0 till STARKE ADOLF LAGET!!!!<3

Sugröret i flaskan En konstig lek... Annas snygga mössa! Yeay!

Agnes snygga hjärtklänning<33

Vi fick små presenter<3



Som ni vet (eller inte) så har jag, Moa & Filippa HALV 8 HOS MIG den här veckan. Idag har Filippa, imorrn Moa och igår jag =)

Här är en bild på min efterrätt som jag serverade igår =)
Hihi =)



Liiiite bilder från idag också!!!

Moa i sitt snygga dansnummer

En elefant som Moira gjorde i slöjden <33

PUSSS & KRAAAAM!!! (hoppas att Filippa har en god 3-rättersmiddag idag=))

Pussilussi!!! Hihi

HARE NICE, FÅGEL.... Hehe...

LLLLLOOOOOOOOOOVE yaaaaaa!!

PS. Semeldagen idag!
PPS. IDAG HAR JAG NAMNSDAG!!!! DS.

Kommentarer
Postat av: Towe

Grattis på namnsdagen!! <3<3<3

2010-02-19 @ 07:41:23
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/
Postat av: agnes :D

heheheh

2010-02-19 @ 16:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0