CHOKLADBOLLAR

TjabaLabaDaba... Idag har jag, Ika & Vilma gjort en hemlig sak... Hihi!
Det känns som att jag har ätit mycket godis idag. Först en klubba med Fanny & Filippa, sen hemlisen med Ika & Vilma och sen Tuggummit med Filippa xP. Sen ska jag göra chokladbollar=D det är mitt dagens uppdrag, hihi.
Filippa ska också göra chokladbollar, fast inte med mig =( Aja

Lova sitter just nu och bygger pussel

Sööt<3333

Jag sa åt henne att se arg ut...



Glad ut...



Ledsen ut...

Haha

Konstig ut...

Och det kan jag hålla med om att hon gör... xP

Har hittat jättesöta grejer på olika webbsidor

Supersött halsband från www.Canideidpoison.com

Örhängen med texten "Milajki" från http://www.milajki.com

Halsband från
MiLajKi.com


Jättefint pennskrin från
http://www.dcigift.com/category.cfm?catID=4&view=allhihi



Fick precis en superfiiin klänning som jag älskar...
Det är svårt att få med hela på bild men...







Det är lixom små elefanter på, xP

Ha de bra!!! Ska äta korv nu=) Tur för Moa att hon inte är här, hehe

PUSSS!!!!!! (KANSKE skriver liite senare, LOVE YAA!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0