Crepse & Galette! :O

Idag i skolan Intervjuade jag & Moa rektor Stefan. Det var kul, men årkar inte skriva, ni får titta på bilder.

BÄBIS LOVA


TITTA VA SMÅ ALLA E! TITTA PÅ FILIP! HIHI

MINI ALEX, TITTA IA!

MINI FANNY (OCH JAG...)

MINI MOIRA!

TALANGTÄVLINGEN...

NÄR VI VANN!!!


VÅRAT HUS NÄR DET HADE BRUNNIT...

TAKET...

HALLEN



INNOMHUS

KRASCH...

GARDERÅBEN =O



SLUT PÅ BILDER

om ni undrar över rubriken så blev jag jätteledsen för att de har tagit bort mitt favvoställe i Nacka Forum =`( jag blev jätteledsen.



idag åkte jag buss med Ippa & Aggie det var superkul! Sen följde Filippa med hit:

Först var hon lite blyg, sen... ... fick jag stor näsa.

gulliga? Filippa ville typ äta upp mig
sen blev det fest... Filippa gör sin "Hallå?" min... Hehe

Sen åkte vi till Nacka Forum och skulle äta där men dem hade stängt så vi åt på Taco Baren!!!<3


Love Ya!!! Jag tycker att Filippa ska skaffa en blogg, vad tycker ni?;)

LOVA!!!!!!<3 Ses på onsdag!!!!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0