GLEE =S

Glee var kul, men jag missade 20 minuter =O Synd att det inte går på play. Går säkert att hitta någonstans...
Hade fel!
1. Vi åt INTE korv, vi åt CASLER
2. Jag bakade INTE chokladbollar, vi åt KLADDKAKA iställer

Imorgon ska SO-EA-frågorna vara klara, tur att jag är det!

OBS. Det är Inte konstigt att äta pannkakor till frukost!

I ♥ GLEE!

Haha, Kurt är ju fett sjönast. <33

Jag ee trött...

SNNAARK!
ßorde sova snart... Fast inte än.

Alla som komenterar fläst gånger på det här inlägget vinner!!! (räcker med att skriva namn)!!!
(JAG HEJAR PÅ DIG!)

På lördag är det
!!!!!
Det ska bli kul.


JAG ÄLSKAR DIG!

mina ögon somnar......

GONATT!!!

1
2
3
4
5
6
7
8
9
Hejdå! Snark



Kommentarer
Postat av: Towe

Jag vinner! <3<3

2010-02-04 @ 21:37:31
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/
Postat av: Julia<3

Haha, tror det.

2010-02-05 @ 18:20:33
URL: http://julagula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0