Hos mamma!<3

Helu! Nu har vi kommit hem till mamma där jag kan låna hennes sladd så jag kan föra över bilder från mobilen till datorn... Så nu kommer lite mobilbilder från veckan...

Här e då deltagarna i "Top Model" (Alla har en sur patron i munnen, det är därför alla ser så konstiga ut...

Jag och Vilma, HAhAHAHAHAHAhAhAH!!!

Jag vill bara lägga ut EN bild på alla duktiga deltävlare, det måste jag ju få...

MOA!  FILIPPA!  IKA!

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHI!!!!!!!

BILDER FRÅN TRÄSLÖJDEN I MÅNDAGS:



Här e min, Moas & Agnes katter som vi gör =)

Är inte det här den snyggaste jackan som ni någonsin sätt?^^

ÅT PIIIZZA IGÅR TILL MIDDAG<3

Jag och Fanny gjorde en sol idag<33

... Medans Moa, Moira & Filippa byggde en domino-grej..

Sen byggde Molle & Moa ett torn...

... och rasade det sedan...


DUSCHADE LITE TIDIGARE, SÅ GÅR FORTFARANDE RUNT I MORGONROCK=)

Har ni sett HALV 8 HOS MIG?=) Jag, Moa, Filippa & Elin ska leka det och bjuda varandra på 3-rätters middag=)

!!!!!!!!! Det ska bli kul!

Iallafall... HARE NICE, FÅGELBAJS!!!!..........=S


PUSSPUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0