Iallafall andra chansen

Min favvo gick iallafall till andra chansen =)


Idag köpte jag en jättesöt nyckelpiga när jag var med Palmqvist Hellsten & familjen i någon utstälning i Gberg.
Hihi, tyckte ni att den var söt?

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Har gått i myskläder sen halv 6. Med myskläder menar jag ett Hello Kitty-linne, rosa mjuk kofta, ljusblåa snobbenbyxor & pappas mörkblåa tofflor. =) (och ruffsigt hår, men det får jag fixa imorgon...


Råkade nästan skriva Mia istället för Min och då kom jag å tänka på HUNDTRICKET! måste se de igen!

=) Mia & Simon.
Om ni inte har sett den så måste ni nästan.

Ha det  bra!!! <33

Kommentarer
Postat av: Towe

Söt nyckelpiga <3<3

2010-02-20 @ 23:08:26
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0