Idag

Inga speciella kläder på mig idag...

IDAG...
  • är det lov
  • har jag vita strumpor på mig
  • ska jag äta lasange
  • är det Glee
  • skrev jag en liten dikt (inlägget nedanför)
  • har vi varit på en promenad i 2 timmar
  • har jag bläckat ner sängen
  • sov jag till halv 9
  • måste datorn laddas
  • åt jag mycket choklad till frukost
  • fanns det mycket att skriva om... Fast nu räcker det...

HEJDÅ!

PS.
Hon e lite skum... Fast jag tror också på horoskop...

Här e mitt horoskop för dagen:

Tur
Det kommer inte att gå så bra om du försöker dig på spel idag. Du gör nog bäst i att låta bli.
Hälsa
Du blir knappast överansträngd idag. Din energi verkar kunna hålla igång dig hela dagen.
Ekonomi
Det händer inte mycket med din ekonomi just nu. Trots dina ansträngningar blir det inga stora förändringar.
Arbete
Var noggrann i arbetet. Ett litet slarv kan innebära mycket merarbete.
Kärlek
En viss person i din närhet kan idag komma att få stor betydelse för dig när det gäller kärlek och romantik.
Relationer
Någon i din närhet tycks se med avund på det du nyligen åstadkommit.

Hehe... HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0