Kläder

Det var jättelänge sedan jag hade två toffsar kom jag på så jag provade mig i det nu.

Kan väll erkänna att jag inte ser bäst ut i det, men iallafall =)

Lila tröja... =)

...och benvärmare!

hihi

Undra om jag ska ha 2 toffsar idag... Kanske inte, eller? Ska nog ha en toffs bara. Fast jag vill inte ta ut dem! Ja, det blev 2 toffsar, hehe.

Det blir sjöstaden idag, så ska nog åka snart. Men kan inte lämna Felix hemma! =S Måste göra något innan det blir panik!


Nästa steg i mitt liv är nog att borsta tänder, sen sätta på mig ett hårspänne och sen... ringa mamma, tror jag.

Hejdå!

Ps. Bara för att det här inlägget heter "kläder" så måste jag lägga in en bild på en lite rolig kjol.

Hehehehehehe. Ses! <33

Kommentarer
Postat av: Towe

Joo, du passar jättebra i det!

Hälsa familjen /Towe <3<3

2010-02-26 @ 18:19:43
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0