Lite blandat...

Imorgon vid den här tiden är det lov! Jippie! Sara köpte hem semlor!!! Gott =P Undra vad vi ska äta idag ...




Det var ganska kul idag på slöjden, fast jag har ett sår som sviiiiider!

Man ser att det är små streck på handen, men ser bättre i vanliga fall..

Hoppas att pappa kommer hem snart...

Lova älskar ju Hotell Kantarell så därför ritade jag en fin bild på Lucia, Åke & Marimba =)

Det blir åt fel håll. Blev faktiskt inte helt missnöjd! Blev faktiskt ganska nöjd och sen är det första Felix säger när han ser den.
- Eeh... Snygg Marimba, man ser inte äns att det e hon!
=(
Aja

ORIGINALET!!! (fast gjorde den lite annorlunda.)

IMorrn e det IIIIDROTT!!!!

Har funderat på att göra ett "karamell kungen- kollage" tillsammans med Lovis. Det skulle vara kul...=)

Hittade min väska som jag gjorde i 5an på syslöjden:

= Framsidan  = Baksidan =)

Ika gjorde en likadan, kanske borde använda den lite. VÄSKOR är ett bra tips att göra på syslöjden!!!


AJA, see ya.

PS. Vi hade ett rätt så roligt svenskapass!! (hehe...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0