MOBILTEST

Vad har du för bakgrund?
Min kusin Hampus och lillasyster Lova som tittar på varandra typ.

Ringsingnal?
minns inte för jag har vibrationsläge på

Hur mycket batteri har du kvar?
6%

Vem ringde du senast?
Pappalappa =)

Vem ringde dig senast?
Filippa

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Det är faktiskt ett privat medelande av Moa

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Moa
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
det står "ok"

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
"ska försöka"

Vad står det i ditt första utkast?
Min engelska-dikt

Och ditt 5:e utkast?
Har inget.

Har du några sparade medelanden?
Japp

Har du något i utkorgen?
Nepp

Vad är rekord på snake på din mobil?
Har inte Snake=( men Felix har på sin mobil...

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Erica

Vad har du för kontakter som börjar på M?
M & M Gotland
Madde
Maria
Maria A
Maria Prästkra
Matilda
Molly
Mattias
Micke
Min lilla mamma
Miranda
Mobil info
Mobilsvar
Mumma
Molle-Mus
Moa
Haha, många, slog Moa iallafall!

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
Vet inte...

Vad står det i dina anteckningar?
har 14 st. Antecknongar...

Har du privat nummer just nu?
nej

(TOG MOBILGREJEN FRÅN MOA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0