Söta Moa & Roliga Agnes =)

Idag var jag med Agnes och Moa, hemma hos Moa. Det va jättekul! Vi åt bullar!!!=) Sen hade vi lite musikdisco och mobilspel på varandras mobiler. Sen behövde Agnes gå för att hon skulle äta pasta på ketchup :O Då kollade Me and Moa på alla avsnitt av Torkel i knipa och sen lagade vi (eller Moa mest, jag höll mera på med datorn... Hehe...) spagetti & köttfärssås med myycket ost på, HAHAHA! Smask!

Sen åkte jag hem och har precis halvkollat på Let´s dance även fast det inte är så bra.

HÄR E VÄRLDENS BÄSTA KLIPP: (Så säger jag typ till alla men iallafall...)

Hon e typ helt störd! (om man nu får säga så, hehe)



PussPuss! GODNATT I FÖR VÄG ALLIHOPPA! och tack för idag Agnes & Moa!!!<333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0