SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!!!<33

Postat av: ERIN

1. Tycker du Jake Sully i Avatar är snygg?

SVAR: Menar du som Navi eller som människa? :S  Navirna är jättefint ritade, men har är inte direkt snygg...

 


2.Tycker du jake i twilight är snygg?

SVAR: Asså, Jake är ju jätteful!!! Asså har bara sett Twilinght 1 gång, men det är väll han?

?

3. Tycker du att Jake är ett snyggt namn?

Jake är faktiskt ett jättesnyggt namn;) Jake, Jake, Jake, Jake!

 

4. Tycker du att man borde göra en tårta som det står jake på?
JAG ÄLSKAR JAKE :D <33 höhöxD

Nee, eller Jo, om ni bjuder mig på tårtan så får ni ggärna baka en Jake-tårta!!!<33

 

Postat av: Moiloo

1. Tycker du Robert pattinson är ful ? (det tycker jag och elin :D )

Han e inte ful! Men heller inte snygg... Han är typ... SKUM!!!


2.Använder du helst spotify eller youtube?

Youtube e ju bra till vidiosar, men jag tror att SPOTIFY är en vinnare!


3. Världens bästa band?

YouKnow!!! Efter det... varierar det.


4. Vad skulle du göra om du blev gravid ? (HAHAAH med din pappa) Nej skojja .

Är re där ett skämt?:S


5. skulle du skolka för pengar?

NEPP, eller asså det bror ju på om det är: Skolka en hel dag för en krona, eller: 5 minuter för 20 kr, lixom...


6. favvo ämne i skolan?

Svenska

7. vad vill du bli när du blir stor?

Jag vill jobba på typ ett vanligt jobb, men ändå tjäna mycket pengar!!!:P


8. Vad skulle du helst börja på Basket, Handboll, Innebandy eller fotboll .. varför?

Fotboll, för att det e KUL!!!!


9. din favvosak

Hmm... LOVA-TROLLET!!!!! O.o


10. Vaniljsås eller grädde

GRÄDDE!=D


11. gillar du kladdkaka .. ska äta det nu ;D

I ♥ KLADDKAKA!!!


11. vad heter din mamma ( fullständinga namn)

Linda Marie Lovén? Jag tror det...

12. hur mår du idag ?

Nice! Du då?


13 om jag var hemlös och du vann 1000000 på trisslott skulle du då köpa en lägenhet åt mig och lite mat och hjälpa mig att skaffa ett jobb eller vad skulle du annars göra?

Det är klart!!! Jag skulle bjuda dig på ett års fika också!!!XP


14. Vad ska vi göra till spanskan nästa vecka?

Kommer inte ihåg...


15 Nu ska jag sluta fråga vad tycker du om det? HAHa
Puss puss

ÄNTLIGEN!!! HAHA

Postat av: Moiloo

JUSTE
16. vad skulle du göra med en miljon kronor som du måste slösa på en timme (inte sätta in på banken)

Shoppa några affärer... Och dela med mig till mina kompisar!!!


Postat av: Towe

Haha, mcyket frågor, Moa, men jag skriver bara några få, sorry om de står på Moas frågor, har inte läst igenom dem. Såg bara det där med att Robert Pattinson och det kan jag hålla med om. Förutom i filmen, där är han ganska fin, vet inte :P

Frågor:
1. Vilka är dina absoluta favoritfärger?

TYYYYYYYP alla... Men jag gillar STARKA färger! Även fast det kanske inte märks...


2. Om du måste välja en favorit av Kenza, Kissie och Foki, vem väljer du?

FOOOOOOOKI!!!<33


3. Vart brukar du köpa dina kläder?

olika... Var ca 2 år sedan jag köpte nya kläder... Asså seriöst, JAG  HAR INGAAAA PENGAR!!!!!

Haha, några få, men jaja, det var allt jag kom på just nu.. :P

 

TACK ALLIHOPPA!!! PUSS & KRAM!!<3333333333333333333333

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0