Hej!

Min andra blogg blev helt skum så jag bytte =D

Eftersom att det här är det första inläggt här så vill jag börja med någonting speciellt!



ÅÅÅååå!!! Man kan inte ladda in en sån stor bild...


Då får jag väll skriva att jag tog sprutan igår och har ont i huvudet. Jag åt ingen lunch och var så hungrig att jag tryckte i mig en hel semla och nu har jag typ ont i magen också...:(

Tips på mina älskade kompisars bloggar: Moas=   www.moiloo.blogg.se
Towes=   www.vitmilkshake.blogg.se         Elins=    www.kawaiielin.blogg.se .


Dem är superfina!!!

Puss & Kram!!!





Kommentarer
Postat av: Towe

:D Vad fint det blev :D

2010-01-26 @ 16:18:54
URL: http://vitmilkshake.blogg.se/
Postat av: Julia<3

Tack för hjälpen med designen!!! Hare bra

2010-01-26 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0