Morr MOrr!

SÖNDAG! =( Åååå längtar till fredag!
Igår var vi på inspelning av ett nytt program : Stjärnkockarna som kommer att gå på 3an, det var ganska kul förrutom att vi fick sitta helt stilla i publiken i 4a timmar medans en tant sprang runt helt förvirrad och skrek "pass på" hela tiden. Det ända som var jättekul var när Christina Schollin pekade finger till juryn när de fick dåliga poäng, HAHAHA. Det som också var dåligt är att vi hade liite svårt att hitta dit för förrut har vi bara åkt buss dit. Så såg jag ut då (dålig kvalitee)  Omöjligt att se, men det står FRIHAMNEN på (dit vi skulle). Sen efter åkte vi till en pizzeria och var där i en halvtimme, så jag och Felix lekte modeller, hehe. Felix som modell. Jag som modell, fast Felix fottade lite suddigt... Sen åt vi pizza och tittade på Robinsson finalen. Hasse vann! =( Typiskt, hejjade på Jimmy. Jaja.




Har målat naglarna, blev ganska nöjd=) Den här gången blev det mitt fina blåa som jag fick av Moa.

Igår designade jag även om min t-shirt till "linne":

Jag vet att det är baklänges men så blir det...

- Först Sen - Lekte jag fotomodell, hehe

Tog ca 100 bilder, men aja.
Det blev även massa accesoarer över.  EN bild till...


Haha!!! Det var kul, iallafall...


HA EN BRA SÖNDAG!!! Ses imorrn, de flesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0