Onsdag eftermiddag, snart torsdag. Torsdag = fredag = Snart helg!!!<3

Hej!!!<3 Idag åkte vi hit till mamma och här kommer jag nog inte riktigt skriva lika åfta eftersom att jag inte har en egen dator här... (lång mening)
Idag var skolan ganska bra, jag hade matte, ea & idrott. På matten lärde VärldensBästa Fanny mig hur man räknade ut sånna där konstiga vinkel-kryss! Typ...
Hade "fotbollsidrott" på idrotten och jag, Moa, Ulrika, Agnes, Moira, Anna, Fanny & Vilma (fast hon var inte där, men vi bestämmde att hon skulle vara med) ha bestämmt att vi ska starta en ... SKOLTIDNING! Jag ska vara reporter med Moa som även är "chef" (fast alla bestämmer lika mycket, hon bara är det).

Det har varit en lång dag som kändes kort =)

Idag har jag på mig en cool tröja som jag fick av farmor & farfar med ett motorcykelklubb-märke på och en jättefin vit hjärt-kofta som jag fick av Tobias, Linus, Hampus & Elvira =)




Jag håller med om att jag ser liite skum ut men...ändå

Har precis ätit vaniljyogurht med kanel i (jättebra tips till ni som inte ha provat!)

Längtar tills på fredag!


PPÖÖÖÖÖÖSSS & KKRÄÄÄM MED KANEL                              

Kommentarer
Postat av: Elin<3

FIn blogg ;D<3

2010-01-27 @ 18:09:35
URL: http://kawaiielin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! Det är din med!

2010-01-28 @ 07:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0