HALLOJ!

Tjabba Tjena! Kolla vad jag fyndade på Monki:

Diadem, köpte 4 st. i olika färger.

AGNES E BÄST!!! (det var Agnes idé att jag skulle skriva det...)

Snart ska vi åka! <3 Har iinte packat klart, men jag årkar inte...

Igår frågade jag Moa om det var något som "symboliserade" mig och då sa hon Arm, så jag tänke lägga ut en bild på min arm...

hehe...


Lova kröp upp till mig i sängen imorse, det var jättemysigt <3

. . .

Jag chattar med Agnes, hehe...

Hittade en jätteful bild från förr.

Jag liknar verkligen ett troll...


PussPusss! Nästa gång jag bloggar är jag nog i Liden! Bye

Kommentarer
Postat av: agnes pannkaka

hahahahah, vilken fin bild! ;)

2010-03-01 @ 09:49:41
Postat av: Daniel

Hejsan! Fin blogg du har :D, Allt bra med dig :) ?

2010-03-01 @ 10:22:46
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Höh?

2010-03-01 @ 19:00:17
URL: http://julagula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0